Wtf girl?

Minggu ni timeline twitter aku (shit, aku memang takde life) serabut sikit.

Ade gurl ni aku boleh katakan menunjuk ape sahaja die buat. At the same time, few gurls start berbuat demikian. Kejadah hape hang. Macam nak fight sapa paling power lak. Memula memang la nampak macam tweet biasa, ada kat mana, dll. tapi kalau dah asek nak describe bagai, people know, i know. dem, aku pun ade gak buat ni, tapi tu zaman noob kot. lol

dem, terpublish sebelum sempat nak habiskan. ok sambung

pastu ade gurl lain lak ranting pasal kenapa orang suka judge die. apedem. kenapa nak ditakutkan dengan judging orang? just live your life. at least some point in your life, you need people judging you. eg. weh, kawan ko rasa baju yang aku pakai ni sesuai tak. 

next gurl ni rasa down sangat. well ini tak boleh cakap apa la. still felt very sad for her. kekandang ade gak masa kita kene nangis kan, macam nak imbangkan gelak tawa kita selama ni. lol, pepandai buat teori.

tapi dalam kekusutan ni, ade gak dapat a few interesting conclusion, thanks kepada yang respon.

ok dah itu je kot. conclusion tu baik aku simpan je la. tayah share kot. 

btw, rant ni tersangatla random.

No comments: