Cari Jodoh - Wali Band ( feat. Amirul Abu ) ~~ Versi Sumbang.

Kisah bermula bila aku ni tengah pening buat programming sipelaspelas(c++). Tetiba teringat aku pernah nyanyi lagu Cari Jodoh oleh Wali Band beberapa kali masa cuti time kenduri kahwin. Terpakse kot, asek kene cabar dengan bapak aku. wakaka. Aku pun terus lah download video karaoke lagu ni(Orbit Downloader). Dan tidak semena-mena aku telah merekodkan suara guna Audacity . Dah alang alang aku berbuat begitu, baik aku edit sikit dan jadikan video youtube pertama aku. Komen la, tapi jangan kutuk ok? Memang aku bukan budak selalu karok. Saje jer testing.



Kredit kepada video youtube asal yang aku download.

o/ -> Keje programming aku tak siap lagi weh. hadoi ai.

4 comments:

mrs.sabri said...

hahaha..lawak btl la.. :)

aiman rashidd said...

belajar c++ gak ke :p HAHA

ruler said...

@aiman rashidd aah la, belajar sket jer sebab amik engineering.

ruler said...

@mrs. sabri nak lepaskan tensi banyak sangat kerja. hehee